Vi er best på service & raskest på levering ❤️ Takk for at du er en del av Fight It familien 😘
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Bytte/Retur

Ønsker du å kjøpe julegavene hos oss, har du/mottaker mulighet til å returnere/bytte ut hele januar :)


Vi har GRATIS bytte/retur på alt av klær!

 
Ønsker du å benytte deg av denne løsningen, ta kontakt med oss på post@fightit.no så sender vi deg en ferdig utfylt og betalt returseddel!

HUSK å pakke retur i emballasje som tilsvarer innholdets størrelse. Pakker du f.eks en tights i en eske som er ment for et brett med energidrikke, så må du dekke kostnaden som tilkommer ved at emballasje er større enn det som vi har forhåndsbetalt for. 

Tips: Bruk en pose fra matbutikken hvis du skal returnere klær. Eneste du trenger å gjøre er å sjekke at posen er ren og hel innvendig og at posen er nok slitesterk (eks. Brødposer blir for svak/tynt plastikk). Legge i klær og teipe igjen. Billig og svært enkelt måte å sende en retur på :)
Maksimumsmål:
- Lengde maks 45 cm. Lengde + bredde + tykkelse kan ikke være over 90 cm

 

Informasjon om korrekt strekkode ved bruk av returetikett:

Eksempler på strekkoden er feilplassert på kolli. Det kan være f.eks. :

  • Strekkoden går over skjøten på esken
  • Strekkoden er brettet rundt kanten på esken
  • Krøllet/bølget etikett

Eksempler på skjult strekkode bak annet materiale, f.eks.:

  • Plassert under annen etikett
  • Plassert under stropp
  • Plassert under omslag / tape
  • Surret i "glad pack" eller dekket av plast som ikke ligger glatt inntil etiketten/strekkoden
  • Dekket av plast med gjenskinn

Vanlig transparent/gjennomsiktig tape kan tapes over strekkoden hvis tapen ligger glatt inntil etiketten/strekkoden uten at tapen er krøllet/bølget.

 

Du har full retur - og bytterett inntil 30 dager fra det tidspunktet du mottar varen. Vi forutsetter da at varen ikke er blitt brukt eller er skadet på noen måter. Produkter som har blitt skitten/flekkete av f.eks sminke, kremer, deodorant etc., blir heller ikke godkjent. (Vi anbefaler deg å være spesielt nøye på dette når det kommer til sportsbh da vi ser at mange dessverre får flekker på disse ved prøving)

Orginalemballasje skal også følge med. Har du fjernet eventuelle merkelapper blir ikke returen godkjent. 

Du kan dessverre ikke bare returnere en av delene da vårt regnskapssystem ikke støtter delrefundering ved pakkepris.

Det er selvfølgelig ingen problem å bytte til andre størrelser/produkter om du ønsker det.

Ta kontakt på mail om du har spørsmål eller du ønsker vi skal hjelpe deg med dette. 
 

Alle pakker er levert med eget returskjema. Dette må fylles ut ved en eventuell retur for at den skal bli godkjent. Har du spørsmål i forhold til retur/bytte, ta kontakt på; post@fightit.no og oppgi ordrenr. så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

 

Alle returutgifter på produkter som IKKE går under kategorien "klær", dekkes av kunden. Ønsker du å returnere både klær og andre produkter, kan du KUN bruke returskjemaet vi sender deg til klærne. Sender du alt samlet, vil du få et gebyr fra oss.

 

For å være sikker på at pakken kommer frem, anbefaller vi deg å bruke sporingsnummer da det er du som kunde som er ansvarlig for at returen kommer tilbake til oss. 

 

Reklamasjon eller feilsending

Fraktkostnader ved reklamasjon eller feilsending, dekkes selvfølgelig av Fight It AS. For å få sendt pakken i retur til oss, ta kontakt på post@fightit.no slik at du kan få tilsendt en returetikett.

 

Refusjon utbetales på følgende måte:
 

Bruk av Visa/Mastercard/: Tilbakebetales til registrert kontonummer av Klarna. Det tar normalt 2-5 dager før refusjonen vises på din kontooversikt.


Bruk av Klarna Faktura: Har du allerede betalt faktura, får du pengene tilbake på det kontonr. du betalte fra. Hvis faktura ikke er betalt, så får du en ny faktura fra Klarna med gjenstående beløp etter vi har kreditert produktene som er sendt tilbake til oss.

Går forfallsdato ut på faktura mens du venter på at varen din skal komme frem til oss, kan du logge deg inn på klarna sin hjemmeside og kostnadsfritt utsette forfallsdato i 10 ekstra dager.

Har du flere spørsmål angående, ta kontakt med Klarna.
 
 

Bruk av Klarna: Har du valgt Klarna betalingsløsning, vil du motta en e-post fra Klarna etter refusjon er registret hos oss. Den inneholder mer informasjon, samt link til et tilbakebetalingsskjema som du fyller ut.  

 

For mer informasjon, se www.klarna.com



Bruk av Vipps: Har du valgt å betale med Vipps, vil beløpet bli refundert til deg i løpet av 1-3 virkedager.  

 

NB: Oppdager du feil med betaling/refusjonsløsningen vår. Ta kontakt med Klarna/Vipps eller oss på e-post, så skal vi hjelpe deg. Gratis bytte/retur av klær gjelder bare innenfor Norske grenser.