Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Bytte/Retur


Vi har GRATIS bytte/retur på alt av klær!

 

Ønsker du å benytte deg av denne løsningen, ta kontakt med oss på post@fightit.no så sender vi deg en ferdig utfylt og betalt returseddel!

Du har full retur - og bytterett inntil 30 dager fra det tidspunktet du mottar varen. Vi forutsetter da at varen ikke er blitt brukt eller er skadet på noen måter. Produkter som har blitt skitten/flekkete av f.eks sminke, kremer, deodorant etc., blir heller ikke godkjent. I tillegg skal orginalemballasje følge med. Har du fjernet eventuelle merkelapper blir ikke returen godkjent. 

Alle pakker er levert med eget returskjema. Dette må fylles ut ved en eventuell retur for at den skal bli godkjent. Har du spørsmål i forhold til retur/bytte, ta kontakt på; post@fightit.no og oppgi ordrenr. så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

 

Alle returutgifter på produkter som IKKE går under kategorien "klær", dekkes av kunden. Ønsker du å returnere både klær og andre produkter, kan du KUN bruke returskjemaet vi sender deg til klærne. Sender du alt samlet, vil du få et gebyr fra oss.

 

For å være sikker på at pakken kommer frem, anbefaller vi deg å bruke sporingsnummer da det er du som kunde som er ansvarlig for at returen kommer tilbake til oss. 

 

Reklamasjon eller feilsending

Fraktkostnader ved reklamasjon eller feilsending, dekkes selvfølgelig av Fight It AS. For å få sendt pakken i retur til oss, ta kontakt på post@fightit.no slik at du kan få tilsendt en returetikett.

 

Refusjon utbetales på følgende måte:
 

Bruk av Visa/Mastercard/: Tilbakebetales til registrert kontonummer av Klarna. Det tar normalt 2-5 dager før refusjonen vises på din kontooversikt.


Bruk av Klarna Faktura:
Har du allerede betalt faktura, får du pengene tilbake på det kontonr. du betalte fra. Hvis faktura ikke er betalt, så får du en ny faktura fra Klarna med gjenstående beløp etter vi har kreditert produktene som er sendt tilbake til oss.

Går forfallsdato ut på faktura mens du venter på at varen din skal komme frem til oss, kan du logge deg inn på klarna sin hjemmeside og kostnadsfritt utsette forfallsdato i 10 ekstra dager.

Har du flere spørsmål angående, ta kontakt med Klarna.
 
 

Bruk av Klarna: Har du valgt Klarna betalingsløsning, vil du motta en e-post fra Klarna etter refusjon er registret hos oss. Den inneholder mer informasjon, samt link til et tilbakebetalingsskjema som du fyller ut.  

 

For mer informasjon, se www.klarna.com



Bruk av Vipps: Har du valgt å betale med Vipps, vil beløpet bli refundert til deg i løpet av 1-3 virkedager.  

 

NB: Oppdager du feil med betaling/refusjonsløsningen vår. Ta kontakt med Klarna/Vipps eller oss på e-post, så skal vi hjelpe deg. 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke