Vi er best på service & raskest på levering ❤️ Takk for at du er en del av Fight It familien 😘
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Levering

Normal leveringstid er 1-4 dager. Ved høytider, kampanjer eller ved andre uforutsette hendelser, tar vi høyde for at leveringstid kan variere og ber om forståelse for dette.

*Bestiller du før klokken 13.00 på hverdager, sendes pakken samme dag.
(*med forbehold om uforusette hendelser som forhåndsbestillinger, sykdom, møter etc.)

 

Disse sendingsalternativer tilbyr vi;

 

Fast fraktpris: Vi har fast fraktpris på 49kr. Vi sender den enten som pakke i postkasse eller servicepakke, avhengig av størrelse, vekt og hvor i landet den skal sendes. Alle ordre over kr. 1.000,- gir fri frakt på denne fraktmetode!

 

Pakke til Hentested: Denne leveringsalternativet koster kr. 69, og er en veldig trygg måte å sende pakker på. Alle ordre over kr. 1.000,- gir fri frakt på denne fraktmetode!

 

Hentes på vårt lager: Alle som ønsker å hente varene sine selv, har mulighet til det. Dette er kostnadsfritt og tidspunkt avtales etter ordre er lagt inn. 


Hjemlevering*: Velger du "Hjemlevering", inkluderer dette sporing og koster 139kr.

Mottaker mot kvittering -> Utleveres mellom 8-17 eller kl 17-21. Pakker som det ikke har vært mulig å levere, kan hentes av mottaker på Post i butikk eller Postkontor. Pakker hvor mottaker har akseptert at utlevering kan skje uten signatur, vil bli satt igjen iht. avtale. Dette skjer for mottakers risiko.

Posten tar leveringsforbehold på enkelte adresser, eksempelvis til øyer uten veiforbindelse.

Mottaker varsles på sms når pakken er lastet på bil utleveringsdagen. Sjåføren ringer 30 - 60 minutter i forkant av levering på kveldstid.

 

Les mer om hjemlevering her: https://www.bring.no/vilkar/pakker/til-privatpersoner-i-norge/vilkar-for-hjem-pa-kvelden-pakke-pa-doren

 

Ekspress - over natten*: Hvis du vil ha pakken din raskes mulg, så kan du velge "Ekspress - over natten". Da vil du mest sannsynlig få pakken din neste virkedag hvis du bestiller før kl. 14:00 hos oss. 

Pakke i postkassen til Svalbard*: Sending til Svalbard gjelder bare for pakker under 2 kg. Nå i disse Korona (Covid-19) krisen, har Posten/Bring utvidet til 4 kg.

Forutenom Svalbard, tilbyr vi  ikke internasjonal forsendelse!
 
 

Maksimumsmål:

- Lengde maks 45 cm. Lengde + bredde + tykkelse kan ikke være over 90 cm 

- Rull: Lengde kan maks være 90 cm. Lengde + diameter + diameter kan ikke være over 104 cm
 

Alle pakker som er over killo grensen eller over maksimumsmål, vil IKKE bli sendt vider.

Du vil da bli kontaktet av Fight It AS, for videre oppfølging.

 

Fri Frakt; Ordre over kr. 1.000,- sendes fraktfritt.

*Det er IKKE gratis frakt på ordre over kr. 1.000,- på "Ekspress - over natten" , "Hjemlevering" & Pakker i postkasse til Svalbard"


Returadresse: Stemlandveien 8, 8215 Valnesfjord

 

 

Hentefrist ved Post i Butikk / Postkontor: Hentefristen for alle pakker innenlands er 14 dager. Pakker som ikke hentes innen fristen sendes i retur. Påminnelse blir sendt ut til mottaker etter 5 dager. NB! Pakker innenlands som ankommer i tidsrommet 1-17 juli blir ikke sendt i retur før 1. august og kan hentes i hele juli. Pakker vil heller ikke bl returnert i tidsrommet 23.12-1.1. Ved bruk av sms-/epostvarsel sendes påminnelse dag 3 og dag 11. 

 

Uavhentede pakker; Unnlater man å hente ut bestillingen, blir man belastet med et gebyr på 249kr. Dette for å dekke alle kostandene som oppstår ved at pakken ikke blir hentet og sendt i retur. 

 

Eventulle kostnader som påløper ved at dere oppgir feil kontaktinformasjon ved bestilling, som at vi får pakker i retur grunnet ukjent/feil adresse (ikke registrert bostedsadressen hos Posten) eller der postkasse ikke er merket med navn, må dekkes av kunde.

Bor du på en adresse som ikke er registrert på deg, kan du bruke C/O adressering. 

Care of (forkortet c/o eller ) er et uttrykk som brukes i postadressen på brev og andre forsendelser. Det viser hvem som skal motta posten på vegne av den egentlige mottakeren.

Slik adressering blir vanligvis brukt når mottakeren ikke har fast adresse, er på besøk hos noen eller bor på et sted uten fast postombæring. 

C/o skrives normalt før den som har adressen, men etter navnet på mottakeren. Korrekt adressering blir dermed:

Navn på mottaker
℅ Navn på «eier» av postadressen
Gate-/veinavn + husnummer
Postnummer og poststed

Eksempel:

Ola Nordmann
℅ Per Post
Storgata 15
0161 OSLO


Nå kan alle endre leveringsadresse på deres ordre. Eneste du trenger å gjøre etter du har valgt leveringsmetode, er å trykk på "Endre" knappen.
 

Pakker som blir borte i posten: Det er ikke til å komme unna at pakker kan bli borte i posten av ulike grunner, eller at leveranser kan ta lengre tid da Posten forståelig nok kan få problemer med sin logistikk.

 

En av årsakene kan være at "Pakker i postkassen med sporing" står som utlevert, men du har ikke fått den levert i din postkasse. Det har vært tilfeller der pakken ikke får plass i din postkasse, og dermed blir tatt med, for så å bli utlevert på dit hentested. Det varierer hvor lang tid Posten bruker på dette, men i noen tilfeller 1 virkedag.

Vanligvis skal du få en varsel der pakken ikke passer i postkassen og dermed blir tatt med til nærmeste hentested, men det er tilfeller der dette ikke skjer. Vi ber dere derfor om å vente 1 virkedag før du sjekker om pakken har havnet på ditt faste hentested. Husk å ta med sporingsnummeret som du har fått på e-post. 

Ellers så er vi selvfølgelig behjelpelig med å spore opp disse og ber dere derfor om å ta kontakt på e-post hvis dere skulle være uheldig å havne i denne situasjonen. Send oss da nødvendig informasjon som ordrenummer og ditt fulle navn.

I tillegg til å melde dette inn til oss, råder vi dere til å selv ringe Posten for å sjekke status/melde pakken savnet.

 

Vi ber om forståelse for at det kan ta litt tid å spore opp en savnet pakke. Vi holder dere selvfølgelig løpende oppdatert på saken og dere skal vite at vi virkelig gjør alt vi kan for at den skal komme frem så fort som overholde mulig.


Pakker som blir ødelagt under transport:
Mottar du en pakke fra oss som har blitt ødelagt under transport, må du gjøre følgende;

 

- Ta bilde av pakken når du får/henter den slik at vi får sett hvilken tilstand den er i.

- Ta bilder av innholdet i pakken, både når du åpner den og av eventuelle produkter som er ødelagte/tilgriset.

- Ta kontakt med oss på e-post; post@fightit.no å meld i fra om dette så fort som overhode mulig slik at vi får sjekket dette opp.


Forøvrig kan vi nevne at alle våre pakker sendes med sporing.