Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Levering

Normal leveringstid er 1-4 dager. Ved høytider, kampanjer eller ved andre uforutsette hendelser, tar vi høyde for at leveringstid kan variere og ber om forståelse for dette.

*Bestiller du før klokken 14.00 på hverdager, sendes pakken samme dag.
(*med forbehold om uforusette hendelser som forhåndsbestillinger, sykdom, møter etc.)

 

Vi tilbyr 3 sendingsalternativer;

 

Fast fraktpris; Vi har fast fraktpris på 49kr. Vi sender den enten som a-post eller servicepakke avhengig av størrelse, vekt og hvor i landet den skal sendes. Alle ordre over kr. 1.000,- gir fri frakt!

Servicepakke: Velger du "servicepakke", koster det 79kr. Dette alternativet gir en sikrere og bedre sporing.


Hentes på vårt lager;
Alle som ønsker å hente varene sine selv, har mulighet til det. Dette er kostnadsfritt og tidspunkt avtales etter ordre er lagt inn. 


OBS: Ny bostedsadresse - Stemlandveien 8, 8215 Valnesfjord

 

Fri Frakt; Ordre over 1000kr sendes fraktfritt. 

 

 

Uavhentede pakker; Unnlater man å hente ut bestillingen, blir man belastet med et gebyr på 249kr. Dette for å dekke alle kostandene som oppstår ved at pakken ikke blir hentet og sendt i retur. 

 

Eventulle kostnader som påløper ved at dere oppgir feil kontaktinformasjon ved bestilling, som at vi får pakker i retur grunnet ukjent/feil adresse (ikke registrert bostedsadressen hos Posten) eller der postkasse ikke er merket med navn, må dekkes av kunde.

Bor du på en adresse som ikke er registrert på deg, du først legge til navnet til den som har bostedssadressen, forså sette deg selv opp med C/O adressering. 


Pakker som blir borte i posten:
Det er ikke til å komme unna at pakker kan bli borte i posten av ulike grunner, eller at leveranser kan ta lengre tid da Posten forståelig nok kan få problemer med sin logistikk.

 

En av årsakene kan være at "Pakker i postkassen med sporing" står som utlevert, men du har ikke fått den levert i din postkasse. Det har vært tilfeller der pakken ikke får plass i din postkasse, og dermed blir tatt med, for så å bli utlevert på dit hentested. Det varierer hvor lang tid Posten bruker på dette, men i noen tilfeller 1 virkedag.

Vanligvis skal du få en varsel der pakken ikke passer i postkassen og dermed blir tatt med til nærmeste hentested, men det er tilfeller der dette ikke skjer. Vi ber dere derfor om å vente 1 virkedag før du sjekker om pakken har havnet på ditt faste hentested. Husk å ta med sporingsnummeret som du har fått på e-post. 

Ellers så er vi selvfølgelig behjelpelig med å spore opp disse og ber dere derfor om å ta kontakt på e-post hvis dere skulle være uheldig å havne i denne situasjonen. Send oss da nødvendig informasjon som ordrenummer og ditt fulle navn.

I tillegg til å melde dette inn til oss, råder vi dere til å selv ringe Posten for å sjekke status/melde pakken savnet.

 

Vi ber om forståelse for at det kan ta litt tid å spore opp en savnet pakke. Vi holder dere selvfølgelig løpende oppdatert på saken og dere skal vite at vi virkelig gjør alt vi kan for at den skal komme frem så fort som overholde mulig.


Pakker som blir ødelagt under transport:
Mottar du en pakke fra oss som har blitt ødelagt under transport, må du gjøre følgende;

 

- Ta bilde av pakken når du får/henter den slik at vi får sett hvilken tilstand den er i.

- Ta bilder av innholdet i pakken, både når du åpner den og av eventuelle produkter som er ødelagte/tilgriset.

- Ta kontakt med oss på e-post; post@fightit.no å meld i fra om dette så fort som overhode mulig slik at vi får sjekket dette opp.


Forøvrig kan vi nevne at alle våre pakker sendes med sporing. 
 
 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke